به گزارش زیرنویس، تیم استقلال در شرایطی فردا به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت که روزبه چشمی و سیدحسین حسینی، بیشترین تعداد حضور در دربی، میان بازیکنان حال حاضر در این تیم را دارند. روزبه چشمی ۱۳ دربی حضور داشته که در یک بازی آن برنده از زمین خارج شده است. همچنین سیدحسین حسینی نیز […]

به گزارش زیرنویس، تیم استقلال در شرایطی فردا به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت که روزبه چشمی و سیدحسین حسینی، بیشترین تعداد حضور در دربی، میان بازیکنان حال حاضر در این تیم را دارند.

روزبه چشمی ۱۳ دربی حضور داشته که در یک بازی آن برنده از زمین خارج شده است. همچنین سیدحسین حسینی نیز در ۱۲ دربی حضور داشته که در آن بردی به دست نیاورده است. (گفتنی است دو دربی که حسینی در آن حضور داشت، تیم استقلال موفق شد در ضربات پنالتی، در جام حذفی، پرسپولیس را از گردونه مسابقات حذف کند)

آرش رضاوند با ۱۱ دربی و ۲ برد، مهدی مهدی پور ۹ دربی و ۲ برد، حسین مرادمند  ۶ دربی و یک برد، آرمان رمضانی۶ دربی و بدون برد، زبیر نیک نفس ۶ دربی و بدون برد، رافائل سیلوا ۵ دربی و بدون برد، آرمین سهرابیان ۵ دربی و یک برد و رامین رضاییان با ۴ دربی و یک برد در رده‌های بعدی هستند.

گفتنی است روزبه چشمی به دلیل محرومیت، دربی صد و چهارم را از دست داده است و احتمالا فردا، سیدحسین حسینی در تعداد حضور دربی با روزبه چشمی برابر خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی